19 Mayıs 2013 Pazar

Yoknaz Dersleri

Bizim yoknaz sahibini buldu.Bugün tanıştılar birbirleri ile.

Eski model makinalar bir hayli sağlamdır.Onlarla çalışmakta bir o kadar zor.Ama alıştığınız zaman ,diğer makinalar çocuk oyuncağı gibi gelir.Çünkü ,artık iyice öğrenmişssinizdir ,dikişte olabilecek hataların nelerden kaynaklandığını.Ve dikiş makinasının aksamlarını:)


Evinde böyle bir makinası olupta,nasıl kullanacağını bilemeyenler için önce iplik yolunu anlatmakla başlayalım.

1.İlk zamanlar ipliği bu delikten sağdan sola geçirmeye çalışıyordum.Meğer Üstünden ''çıt'' diye bir hareketle rahatça geçermiş ...

2.Tansiyon;adını verdiğimiz bu mekanizma iplik gerilimini ayarlar.

3. horoz

4.-5 iğneye gelen ipliğin düzgün ilerlemesini sağlar.

6.İğne..


Bu makina ve özellkileri hakkında bilmek istediklerinizi yorum olarak bildirirseniz,bilgim dahilinde cevaplamaya çalışırım.

5 yorum:

  1. sayende makinemle barışıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    internette bu makinanın aynısından gördüm fiatı 85 lira.ancak makinalardan anlamadığım için kararsız kaldım fikir verirseniz çok memnun olurum
    saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni makinaları kullanmak daha kolaydır.Eğer makina konusunda hiö bilginiz yoksa zorlanabilirsiniz

      Sil
  3. Merhaba aynı makineden benim de var, kayınvalidemden bana miras kaldı. Kabini çok yer kaplıyor, çantaya koyayım diyorum. İnternette çanta modellerini gördüm ama cesaret edmedim. Beyaz plastik ve ahşap modelleri var.Ahşap olan güzel ama pahalı. Plastik olan uyarmı bilmiyorum. Sizin bu konuda bir tecrübeniz oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu makinayı kabinsiz kullanmanız pek mümkün değil.çok fazla sarsıntı yapar.Üstelik cok agır olduğu icin en güzeli kabiniyle muhafaza etmektir.

      Sil