9 Mayıs 2013 Perşembe

Tütüden de öte..

Evet..Bu etek tütüden de öte..Eylül, tüllü eteklerini taytsız giyemez...Sadece çorapla giyecek olsa,tülün şeffaflığı çorabın tüm dikişlerini gösterdiği için pek hoş olmaz.Bu eteği astarlı çalıştım.Üstelik astarını ,bel lastiğinden itibaren yaptım.Böylece ,tenine değen lastikten de rahatsız olmayacak.

 Diğer tül eteklerde herbir katı ayrı ayrı büzerdim.Bu etekte büzgü payı koymadan kestim.Ve tüm katları,sadece esneme payı kadar,bel lastiğini geçirirken ,sadece bir miktar büzdüm..Etkisi,dönmesinde oldu.


''vay be..ne kadar çok dönüyor'' dedi:)


Etek ucundaki tül fırfırı,tüm katlara koyacaktım ama yeterince kabarık bir etek olduğu için vazgeçtim. 


Fırfır üzerindeki ''sutaşı'' adı verilen şerit ise,çocukluğumdan kalma.


Fotoğrafta,tül simli gibi görünüyor.Ama değil..

Bir kat nar çiçeği,bir kat açık pembe kullandım...


Bu etekten bizimde olsun derseniz;

ilalsezin@hotmail.com dan iletişime geçebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder